Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Obustava istraga Tužilaštva BiH za zločine nad Srbima

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 14 decembar 2009 21:28
Miki
Ne shvatam dokle ce vlada RS dozvoljavati SIPI slobodan lov.Osuda zlocina da, ali svih.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 14 decembar 2009 23:04
Mirko Grbić, Banjaluka
Volim izvoditi zaključke sa cinizmom i paradoksima u njihovoj potki. Ja sa radujem ovakvim odlukama koje gone vodu na muslimanski mlin. A oni kada shvate da je sva voda istekla...Bosne i Hercegovine više neće biti...mentori će otići , muslimani će se zabavljati o svom jadu vajkajući se proklinući po iranskoj politilkoj terminologiji Velikog Sotonu...
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 14 decembar 2009 23:36
Biljana
Bitno je da Svilajdžić traži "izvinjenje" od Srbije. Napisala sam jednom,i napisaću opet, nikad neću prestati da pitam za SRPSKE ŽRTVE!
Preporuke:
0
0
4 utorak, 15 decembar 2009 01:33
Pera
Pa imali ste snimak Atifa Dudakovića pre par meseci, i niko od nadležnih to nije osetio kao poziv da nešto učini. Neka...
Preporuke:
0
0
5 utorak, 15 decembar 2009 01:42
Banjalučanka
Evo danas je Incko odlučio da produži mandat onima koji punih 6 godina nisu uradili apsolutno ništa na procesuiranju nijednog ratnog zločina počinjenog nad Srbima! Ni Šipova, ni Mrkonjić Grada, ni Atifa Dudakovića i njegovog Petog korpusa, ni Sijekovca, ni Podrinja, Srebrenice i Bratunca u kojem je ubijeno 3 500 srpskih civila, žena, djece i staraca, ni Sarajeva i njegovih 126 logora ( u jednom od njih smješten je Sud BiH), ni Pofalića, ni doline Neretve, ni Dobrovoljačke ulice, a samo nekoliko dana poslije sramnog obustavljanja istrage u slučaju Tuzlanska kolona i Bradina! Glavno obrazloženje gospodina Visokog je da on nije mogao da dozvoli da npr. žena koja je silovana ponovo svjedči pred optuženim za to krivično djelo. Naravno gospodin Visoki nije spomenuo one koji nemaju priliku da svjedoče uopšte, ženi koja je silovana 8 puta u sarajevskom naselju Pofalići, momak koji je u Bratuncu svojim očima gledao kako mu snage Nasera Orića ubijaju majku, oca, djeda, babu, starijeg brata i njega odvode u logor. To svjedočenje Incka ne zanima, a ne zanima, očigledno, ni ruskog ambasadora koji je takođe podržao ostanak onih koji, ponavljam, punih 6 godina ne uradiše ništa da žrtve makar malo odahnu. Večeras sam shvatila da je Republika Srpska sama i da nema ničiju podršku, ali sam isto tako shvatila koliko smo jaki jer nijedan od njih nije imao hrabrosti da pogleda u oči nijednog novinara iz RS koji je postavio pitanje na toj pres konferenciji na kojoj je Visoki iznosio svoju sramnu odluku, podržanu od strane Rusije. Podržavam odluku Vlade i nadam se Skupštine o raspisivanju referenduma. Bitno je da se o tome govori, da se priča, da bar neko uvidi da se ovde vrijeđaju žrtve i da to ne smije da se radi. Svako dobronamjeran, kada vidi da nijedan zločin nad Srbima nije procesuiran, moraće da kaže da smo u pravu! Do tada će ovi da kriju oči. Imaju i zašto!
Preporuke:
0
0
6 utorak, 15 decembar 2009 01:47
VLADAN CACAK
Mirko Grbicu ne sekiraj se-njihova je ugasila.Slava Bogu dragome i milome vi ste najbolji srbi u sadasnjem svetu-to odgovorno tvrdim.I Dodik je doziveo katarzu i prociscenje jer je video sta vam [nam] spremaju.Oni resenje nemaju,nikada ga nisu imali,niti ce ga imati.Uvek iste price-to se desilo za mandata drugoga.Braco i sestre zelim vam da i dalje budete kao jedan,jer jedino tako mozete opstati.Svaki dan molim se Bogu milome da nas sa time udostoji u Srbiji.Svi smo individue,ali ja osecam svaki otkucaj vasega srca,patnje i boli.Dace Bog da se srbi sloze-onda ce nam ceo svemir zavideti.
Preporuke:
0
0
7 utorak, 15 decembar 2009 02:10
Branko
ZAšto se ljutiti na poteze vlasti u Sarajevu.Treba razmisliti o potezima naše vlasti dok se optuženi šetaju ovuda
http://www.naslovi.net/2008-07-30/press/alagic-vrbuje-svedoke/761224
.Zašto MI ne sudimo stranim ratnim zločincima kada to već ne rade oni koji bi trebalo? Samo treba slediti primer Izraela koji zločionce nad svojim narodom(recimo Adolf Ajhman )nađu u mišjoj rupi 30-40 godina kasnije i pravedno im sude. Za sve zaboravne a naročito za naše Srbe koji vređaju i optužuju sopstveni narod - setite se pok.NIKOLE GARDOVIĆA,svata ubijenim na Baščaršiji.Njegovim ubistvom je počeo rat u Bosni.Sada se po Srbiji šetaju i šiptari koji po izmeštenim sekretarijatim MUP-a sa Kosova stoje u redovima za lične karte i pasoše.Da li je moguće da niko od njih nije pucao na Srbe?Postoji li među njima bar neki svedok zverstava nad Srbima?Od koga se mi to PLAŠIMO U NAŠOJ ROĐENOJ ZEMLjI? I opet ,ako ko još uvek ima dilemu,sećate li se pok.ĐORĐA MARTINOVIĆA?.Tek da se ne zaboravi.
Preporuke:
0
0
8 utorak, 15 decembar 2009 02:20
Teofilo Stivenson
Bosanski muslimani su imali priliku da se sa Srbima dogovore tokom cele prve polovine dvadesetog veka. Pozivali smo ih i 1991. Priliku im pruzamo i danas. To bi podrazumevalo istorijski dogovor jednog naroda koji govori jedan jezik i postuje dve vere. Oni to odbijaju, nadajuci se nekakvom prikljucku sa Zapadnim svetom (Atlantistima), ne razumejuci da ni Turci nemaju povlascen polozaj u odnosu na Zapadnjake. Niti da nije lepo biti plasticna maskota multikulturalizma (ono sto Amerikanci promovisu na Kosovu) koja sluzi za medijsku promociju; tzv. 'success story'. Uostalom, takva maskota su bili kao hrvatsko cvijece, pre sezdeset godina. I, gde ih je to dovelo?

A 'neovisno' sudstvo? Ovo podseca na dogovore iz 1941: 'Obavestavam rodjake i prijatelje da ove godine necu slaviti slavu' (oglas Srbina u sarajevskim novinama). Kome je to od koristi? Muslimanima sigurno, na dugu stazu - nije. Sudjenje svim zlocincima u Bosni se pretvorilo u sudjenje Srbima. Koliko to neodrzivo stanje moze trajati?

Za pohvalu je sto jedan broj bosanskih muslimana koji ne slede ekstremisticku politiku nametnutu od strane stranaca, hrvatskih komsija i sopstvenih radikalnih lidera (komunista preobucenih u plasticne, Zapadne marionete) radije razgovara sa Srbima o mogucim resenjima. Predvidjam da ce takvih biti sve vise, i dobro je da ih bude vise. Potrebno je da se razume da ovo vise nisu devedesete i da nema povratka na politiku ucena i bombardovanja. Silajdzic u poredjenju sa srpskim politicarima i intelektualcima iz Bosne izgleda i zvuci kao politicki anahronizam. To izgleda ne vidi samo Danas.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 15 decembar 2009 13:14
TOPOLj
@Banjalučanka...Gospođo!!Potpuno je netačno to što tvrdite da je ruski ambasador,Aleksandar Bocan Harčenko,podržao sramnu odluku visokog predstavnika Valentina Incka.To nije tačno.Ruski ambasador je prije ove odvratne odluke predložio kancelariji visokog predstavnika da se rad stranih tužioca i sudija produži na godinu dana.Niti više niti manje.Ovaj prijedlog ruskog ambasadora nije prihvaćen i onda je Incko donio odluku kakvu je donio.Povodom ove odluke moguće je da će biti referendum a povodom ulaska tzv.BiH u NATO biće sasvim sigurno.Slažem se sa vama da nikome u tim stranim tijelima(unutar OHR-a prevashodno)i svima onima što predstavljaju "zapadnu civilizaciju" nije stalo do srpskih žrtava.To je tačno 100 posto.Ali u taj koš ne možete trpati Rusiju čijom zaslugom danas opstaje i opstaće RS.Je li vi mislite da RS opstaje zahvaljujući gospodinu Dodiku,Mihaljici,Ivaniću,Borisu Tadiću,ovoj današnjoj Srbiji kojoj ni do sopstvene teritorije nije stalo zbog bjelog šengena i "bolje budućnosti"?Poštovana gospođo!!Mislite li da bi gospodin Dodik mogao da se onako obrušava(sa punim pravom) na Gregorijana,Ingliša,Incka,OHR i sve neprijatelje RS a da nema dobru zaleđinu?Šta mislite ko je ta zaleđina?Malo sutra bi MD mogao da izgovori sve ono što izgovori da nije Rusije.Zahvalite Bogu što postoji Rusija.Da nije Rusije nebi nam se za trag znalo.Ruske investicije su u RS.Moramo i mi činiti nešto za same sebe.Me mogu Rusi biti veći Srbi od Srba iako su pokazali na djelu da to jesu.Svi su se sada sjetili Rusije a prije toga su im bila puna usta Amerike i zapadnih "tekovina".Svi srpski prestavnici koliko do juče ćutali su o žrtvama na srpskoj strani da ne uvrijede "jedinu super silu".Jer zaboga,ko će protiv one "sile",protiv one "snage"?Sada kada se odnos snaga u svijetu promjenio svi se sjetiše Rusije.Ko gospođo po vama više brani pravo na teritorijalnu cjelovitost Srbije:Ova aktuelna vlast i njihovi neodgovorni birači ili Rusija?Ja mislim ipak Rusija,po svemu viđenom.Pozdrav.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 15 decembar 2009 13:26
Mirko Grbić, Banjaluka
zaTOPONjA..
umoran sam od ruske pomoći, preumoran. U svoj ovoj priči ambasador Harčenko je bespomoćan kao i Dodik...Harčenko može tu učiniti koliko i ja..tj. ništa!
A volio bih znati koje su to ruske investicije u RS'u..Moždarafinerija u Brodu...gdje su nam opljačkali koliko su željeli.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 15 decembar 2009 17:30
TOPOLj
@Mirko Grbić...A ja sam gospodine Mirko umoran i preumoran od Srba poput vas.Srba koji nikako da shvate da je jedini današnji srpski savezniik Rusija.Nije njegova ekselencija,ruski ambasador,bespomoćan.To može da kaže samo zluradi posmatrač.Hajde objasnite kako je to smijenjen Poplašen a ne može biti Dodik?Jel se vi uopšte sjećate šta je navedeno kao razlog smijene g.Poplašena?"Opstrukcija Dejtona i neprihvatljiva retorika" ili prevedeno govor mržnje.Ma hajte molim vas.Pa kako to onda bijelosvijetski "dobrotvori" oproste Dodiku sve ono što im izgovori na konferencijama za štampu?Vole ga jel te i treba im hrišćanski(pravoslavni)bedem kao brana islamu??Ma da,kako da ne.Da nije Rusije,ko zna šta bi bilo i sa nama u RS i sa Dodikom.I ne obmanjujte javnost da Rusi pljačkaju po RS.Vi kao da ste potparol LDP-a.Rafinerija Brod radi punim kapacitetom kao i uljara Modriča.Dvije najjače investicije u BiH odnosno RS.Šta im fali?Iz usta Slobodana Vaskovića,onog "patriote" sa "60 minuta" koju Amerika finansira,čuo sam istu priču koju i vi pričate.Juče sam u jednom komentaru na autorski tekst gospodina Nebojše Malića napisao da mnogi kolumnisti sve urade dobro kada pišu svoje kolumne do momenta dok ne napišu da je Amerika jedina supersila.Poslije toga sve napisano obezvrijede.E vidite gospodine Mirko,vi spadate u one koji mogu o svom srpstvu da pričaju do prekosutra ali to vaše pisanje vam pada u vodu i ničem ne vrijedi dok god pišete zlurado i cinično o Rusiji.Ja sam pažljivo čitao šta ste prije pisali,takođe o Rusiji.Ne mogu da razumijem i nikada neću moći razumjeti kakva to mora biti svijest kod čovjeka(strogo apostrofiram srpskog čovjeka jer za ove druge znam ko su i šta su)da bilo šta loše može da kaže protiv naroda koji je ovaj svijet,ovu planetu zadužio više nego iko drugi.Žao mi je što tako nastupate,ali od vaših izjava spopada me jeza i zbog takvih izjava o Rusiji pitam se ima li ikada kraja srpskoj nesreći?
Preporuke:
0
0
12 utorak, 15 decembar 2009 20:10
Scepan (mali)
Poslije 17 "godina koje pojedose skakavci", postoje li rijeci koje se mogu izreci, bez straha , da ne povrijedim posljednju bol moje brace pod kamenom plocom u Bradini!? I logora, zatim , u kojima se ucismo novoj demokraciji ,za 21 vijek. Od Celebica , Konjica , Silosa, Sarajeva,Trnova( do nekog broja 550! Prilican Arhipelag, dostojan prostranstava Sibirije)
Rijeci, dakle , ne postoje, samo sveopsta tisina i , tuzni pomen..A nesto se i Gospodu pridrijemalo..
Pa ipak.
Odluka, dakle,Bosanskog Tuzilastva, moze izazvati svu skalu ljdskih emocija , ali ,iznenadenje , ne!Bar za nas , koji popalismo sopstvene kuce i medusobno se poubijasmo, u panici, bjezeci pred Oslobodiocima (Armijom BiH i Splitskim satnijama! Ili obrnuto)( Izvjestaji Borke -Rudic-Andelic)
Da je Tuzilastvo donijelo bilo kakvu drugaciju odluku , prekrsilo bi sopstveni kodeks i srusilo sopstvne temelje!To onda ne bilo bosansko tuzilastvo, nego Tuzilastvo kome se vjeruje!Kako bi iznevjerilo sopstvenu tradiciju od 1400 i neke, koja se pretocila, kroz krvavo narodno iskustvo,u izreku" Kadija te tuzi , kadija ti sudi!"( Cak sumnjam , da bi i sirote kadije, zapamcene po "postenju" donijele ovakvu odluku, uz sve dokaze, fotografije, video-snimke,tonske zapise , svjedoke, imena i prezimena,grobove)
Ne, ovo moze samo demokracija 21 vijeka..
Sve u sudijskim togama, purpurnim i sljastecim
Em, smo inkvizitori!Pa pisni, bre!
Pa..reci!
Posto tuzlanska kolona.. Prodato..
Posto Bradina..Ko da vise? Ko... Sold!
Everything for sale!
Hamdullillah, efendum kadija!
Nafta jos tece!
Dolari se jos stampaju!
Srpskih glava ima jos na prodaju!
Incredible bargain!
Sta je sljedece! Miniranje groblja u Bradini!
Kao Prebilovci! Da ucenici dostignu (U) citelje..
Farbanje u zuto!
Kao Zute Kuce, po Balkanu..
I kome sva ova pisanija! Koliko prezivjelih, osirotjelih, ucvijeljenih, moze cak i ovo procitati! !I sta ce mu to znaciti, prema Tami Smrti koju nosi u sebi vec god 17 .
I borbi za hljeb, nasusni!
Preporuke:
0
0
13 utorak, 15 decembar 2009 21:13
Milorad Đošić
@TOPOLj. Slažem se prijatelju. Milorad nikad ne može biti Poplašen.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 15 decembar 2009 22:06
Lala
Nije, dakle, tu reč o relativizaciji zločina, već, prosto, o dvostrukim aršinima i nedostatku moralnog obzira prema svim žrtvama zločina, A MOŽE BITI I DA NEDOSTAJE STRUČNOSTI.


Ih, ta nemojte kazti.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 15 decembar 2009 23:31
Mirko Grbić, Banjaluka
Za TOPOLjA.. a čitava vijest na...
http://www.fokus.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=674:dodik-rijeimo-se-pravnog-nasilja-stranaca&catid=18&Itemid=153

Nama ne treba referendum da odbijemo Inckove odluke jer smo ih već odbili kao institucije, ali nam treba da počnemo trenirati ljude za tu vrstu priče - poručio je Dodik.
.............................................
Molim komentar....
Preporuke:
0
0
16 sreda, 16 decembar 2009 03:33
Stefan
ovo je vise nego sramna odluka. Srpske zrtve se NECE NITI SMIJU zaboraviti! Da li postoji mogucnost da RS sama podigne optuznice protiv istoimenih i zasto se to do sada nije uradilo. Da li neko moze da mi objasni?
Preporuke:
0
0
17 sreda, 16 decembar 2009 06:54
Srboljub Savic
Pravda je relativna - bila i ostaje.
Pravo je alat ili oruzje za obradu ili borbu za
pravdu. Alat moze da povredi a oruzje ubije i
onoga u cijim je rukama.
Mi-Srbi, ocigledno trazimo pravdu kod Boga, a
pravo ne umemo ni da uzmemo u ruke.
Nisam ocekivao drugaciji ishod od Tuzilastva BiH,
ni od jednog tuzilastva bivsih ("bratskih" nam)a
novokomponovanih drzava i Haskog-presedan suda.
Nisu se slegli krici iz Jasenovca, crkve u Glini a
jos koliko je novih stratista.
Gazde lutkarskog pozorista, znaju kako da odbrane
lutkare i njihove lutke i sve im, konce.
Jedino, mi Srbi (da, neki sebe nazivaju Muslimani)
ne znamo ni koje smo to lutke, ni ko su lutkari.
Zato, svet veruje da su samo Srbi zlocinci, svi ostali zrtve i ugnjeteni, u Hagu se presudjuje samo Srbima, a u novim drzavama se ne nalaze do-
kazi-opravdanja za monstruozne zlocine, ako ih
Srbi nisu pocinili.
Medjutim, nu ujedinili se nismo (kao Hrvati, Slo-
venci ili Albanci na KiM), a dozvolili smo da nas
ubijaju, proganjaju, "rasture", kao ...
U Jugoslaviji, docekasmo 1991, nespremniji nego
1941, aminovasmo 74-tu, ne potegosmo ni rec prava
kad se Slovenija povukla (i time dovela do Ustavne
krize, po pravu ali ne po Milosevicu i jos ....).
Otvorili smo sirom vrata belosvetskim mesetarima
i spijunima svih kalibara, "klimoglavisali" sva
njihova "resenja", od Badinter-komisije, JNA ostaje
/ne ostaje u BiH, JNA-srbocetnicka vojska, ...
Dok smo mi bili "zblanutu", "TO" postase vojske.
Od blokade kasarne u Zagrebu (sramno), nizu se
"gafovi", sramne naredbe, pogibije nenaoruzanih (?!)a uniformisanih-vojnika JNA, da ne pominjemo
materijalne gubitke (a i njih je narod stvorio).
Ko god da je "vukao konce", ni danas svet ne zna
da su generali JNA postavljani po kljucu i da je
po svemu, to bila Jugoslovenska, ne srpska vojska.
Ni Srbi u BIH ne pominju jedini rat-napad ND
Hrvatske na BiH,(drugi jos manje) u krvavom piru oruzanih pobuna i gradjanskih ratova. A pravo? Slabo, ako ...
S. Savic
Preporuke:
0
0
18 sreda, 16 decembar 2009 13:43
TOPOLj
Odgovor gospodinu Mirku Grbiću...Jednom prilikom dok je gostovao u jednoj političkoj emisiji(ne mogu se sjetiti tačno na kojoj televiziji),gospodin Dodik je rekao između ostalog:"Natjeraće me da kažem da su oni od prije deset godina bili u pravu".Otprilike ovako glasi ta izjava.Ti koji će ga natjerati da to kaže su oni što Srbima piju krv bez prestanka.Od OHR-a i njegovih trećerazrednih službenika,preko "zapadne civilizacije"(čitajte utopije)pa sve do "braće"."Oni od prije deset godina" su aluzija na vladavinu SDS-a.A koliko se "vole" Mile Dodik i SDS ne moram da pišem.To vi Mirko odlično znate.Milorad Dodik je okrenuo leđa Zapadu(Americi)i počeo raditi na uvođenju ruskog kapitala u Srpskoj.Ako vi Mirko ne vjerujete meni,da li onda osluškujete šta pričaju neprijatelji RS?Jedan od njih je i Zdravko Tomac,bivši predjednik hrvatskog sabora koji tvrdi da iza RS stoji Rusija."Posipanje pepelom prof.Zdravka Tomca".Ukucajte ovo u google i vidjećete šta kaže Tomac.Ovaj tekst je inače posvećen franjevcima, prilikom boravka Tomca na Humcu kod Ljubuškog.Tomac se tim povodom osvrnuo i na RS. I nije jedini.Ivo Banac takođe to tvrdi.Ričard Holbruk i Pedi Ešdaun su u jednom svom autorskom tekstu napisali da Dodik i Rusi rade na rušenju BiH.Ako rade neka rade.Nemam ništa protiv.Sretno na tom putu!!Vi ste citirali sledeće:"Nama ne treba referendum da odbijemo Inckove odluke jer smo ih već odbili kao institucije,ali nam treba da počnemo trenirati ljude za tu vrstu priče-poručio je Dodik",završen citat.Ovdje ne vidim ništa sporno.Treba početi trenirati ljude(kazano između redova)da sjedamo u čamce i napustimo brod koji tone(tzv BiH).Prevedeno-Vrijeme je za referendum o nezavisnosti RS.Takođe,vrijeme je da srpski narod u RS počne polako da se okreće prijateljima(Rusiji)i da zauvjek sebi iz glave izbriše bajku zvanu "zapadna civilizacija".Ja g.Mirko mjerim i važem prema djelima ne prema šupljoj priči.Rusija je konac koji djelo krasi a Zapad,Zapad je sve drugo samo nema konca za ukras.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 16 decembar 2009 22:54
Banjalučanka
Ne želim da se prepirem sa svojim narodom, svako ima mišljenje! Ako je iko rusofil, ja sam, svim srcem, ali je tačno da je ruski ambasador ovde napravio štetu Republici Srpskoj. Nema razloga da se rad stranih tužilaca i sudija produži ni za jedan dan, a pogotovo ne za godinu ili tri. Tačno je da je rekao da je to bio njegov prijedlog, ali je isto tako rekao da je odlučio da se pridruži većini. Većini? Rusija je sila! Ona nije obična zemlja, ona mora da natjera druge da je poštuju. Koji je to stav Rusije ispoštovan u PIK - u? Nijedan. Oni se uvijek stope sa većinom i vrlo stidljivo kažu neku riječ i u našu korist. Iskreno mislim da je Rusija mogla mnogo više da uradi. U čitavoj priči turski ambasador je ispao bolji. On je rekao svoj stav, da stranci treba da ostanu u oba odjeljenja, za korupciju i kriminal i odjeljenju za ratne zločine. Turska se nije pomirila sa odlukom većine, Turska je svoj stav jasno svima više puta, na sve načine predstavila, Turska svaki dan "prijeti" obnavljanjem Otomanskog carstva, Turska ima hrabrosti da kaže svoj stav, Turska svugdje lobira za muslimane. Rusija za nas u RS, iskreno, nije uradila ništa naročito. Za Srbiju je mnogo više urađeno i to podržavam maksimalno! Što se Dodika tiče, vjeruj mi, nema on nikakvu podršku od Rusije. Stranci njemu još ne mogu ništa jer ima ogromnu podršku kod naroda i jer se plaše da bi, u slučaju da mu nešto i urade ( smijene ili slično), to napravilo ogromne nemire u RS, a time i u BiH! Ipak, volim Rusiju, želim joj svako dobro, ali se nadam da će početi malo ozbiljnije da se uključuje u priču u BiH. To je test za nju! Snažna je onoliko koliko se njen stav poštuje, i nije snažna ako se uvijek slaže sa odlukom "većine"!
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 17 decembar 2009 02:07
Za brat Srbina Topolja od Isak
Eto ti sada Topolj.Ti si znaci da se Bosna razbije uz pomoc Rusije i Dodika??Tako se razbila i SFRJ uz pomoc Milosevic,Kadijevic itd.Ovi su imali veliku pomoc vasih prijatelja Rusa.Kadijevic je letio veoma cest u Moskvu tih dana,a i dan danas se nalazi kod bratije Rusa.E onda ste vi braca Topolji optuzival nas bracu Muslimane-Bosnjake i Bosanske Hrvate da nismo htjeli da zivimo u ostatku SFRJ.I da smo htjeli da zivimo u ovom ostatku od SFRJ sta bi bilo sa ova dva naroda?Dozivili bi sudbinu Siptara na Kosovu?Sto braca po vjeri Crnogorci ne ostadose sa vam u toj krnjavoj SFRJ?Kada i ako pocne razbijanje Bosne,Rusi vam nece pomoci to je sigurno kao sto nisu pomagali kada vas je NATO bombardovao.Ako nas vodja presvjetli(DODIK) to ne vidi nemojte opet okriviti Ameriku i medj.zajednicu.Sva ova naklapanja oko podrske Dodiku i podrske Rusima ce samo da otvori novi krvavi rat izmedju naroda Bosne i Hercegovine.
Hajde da se smirimo i da pokusamo da nadjemo kompromis prije nego sto bude kasno.
Preporuke:
0
0
21 petak, 18 decembar 2009 18:26
Za "brata" Isaka
Sa vama nema nikakvog kompromisa! Jedino rješenje je RAZLAZ i svako sebi! Što će vjerovatno da se desi, u skorije vrijeme, sa Rusima ili bez njih!
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 21 decembar 2009 01:55
z.k.
Ma kakva Rusija,kakva sila?
Oni nemogu sebi pomoci a kamoli nama srbima.
Amerika i zapad se samo sprdaju snjima.
Videcemo kad im nestane ono malo nafte i gasa sta ce im amerika i ostali uraditi.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 21 decembar 2009 02:01
z.k.
Ma kakva Rusija,kakva sila?
Oni nemogu sebi pomoci a kamoli nama srbima.
Amerika i zapad se samo sprdaju snjima.
Videcemo kad im nestane ono malo nafte i gasa sta ce im amerika i ostali uraditi.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner